Durex Play Tingle


Durex Play Tingle - (CODE = PR-05)

Harga : RM 15.90

Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. Maklumat lanjut berkenaan penghantaran, sila layari page ini.


Durex Play Tingle merupakan pelincir khas untuk kegunaan suami isteri ketika berjimak. Pelincir Durex Play Tingle berasaskan air, jadi ianya tidak melekit dan mudah dibersihkan dengan air. Durex Play Tingle juga mempunyai pH yang seimbang jadi ianya amat sesuai buat vagina sebelum hubungan seks.
Durex Play Tingle dirumus khas untuk memberi sensasi geli pada suami isteri sewaktu melakukan hubungan seks. Durex Play Tingle juga memberi perasaan segar, ghairah dan bersih. Ia juga mencegah kekeringan pada alat sulit wanita disamping mengurangkan rasa tidak selesa pada vagina.

Cara Guna Durex Play Tingle

Cara guna, picit sedikit Durex Play Tingle ditangan anda kemudian sapu pada kawasan sulit anda. Selepas itu anda boleh bersama dengan suami anda. Tidak mengapa jika tertelan. Sesuai untuk seks oral. Sesuai digunakan bersama kondom.
Kandungan 100ML. Tahan sehingga 2 bulan bergantung pada kegunaan anda.